Centrum zdraví a snižování nadváhy logo

VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY A REKLAMAČNÍ ŘÁD

VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY A

REKLAMAČNÍ ŘÁD

 

THE 1:1 DIET BY CAMBRIDGE WEIGHT PLAN

 

  1. VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY

 

Článek I

Úvodní ustanovení

  1. Společnost / Podnikatel
    Obchodní firma: BB TRADE s.r.o.
    Sídlo: Pražákova 1008/69, 639 00 Brno
    IČO: 03675602
    Zapsaná / ý:  Krajský soud v Brně, spisová značka C 86272 (dále také jako „obchodní partner“)

je na základě zvláštního smluvního vztahu se společností CWP výživové poradenství s.r.o., se sídlem Průmyslová 479, 252 61 Jeneč, Česká republika, IČO: 242 31 371, zapsanou v obchodním rejstříku vedeném u Městského soudu v Praze, spisová značka C200621 (dále též jako „společnost CWP“) oprávněn k realizaci konceptuThe 1:1 Diet by Cambridge Weight Plan(dále jen„koncept The 1:1 Diet by Cambridge Weight Plan“). V rámci realizace konceptu The 1:1 Diet by Cambridge Weight Plan je obchodní partneroprávněn (i) poskytovat výživové poradenství programu The 1:1 Diet by Cambridge Weight Planklientům obchodního partnera (dále také jako „Klient“)v poradenském centruThe 1:1 Diet by Cambridge WeightPlan (dále jen „poradna“)obchodního partnera, a zároveň (ii) prodávat produkty The 1:1 Diet by Cambridge Weight Plansvým Klientům v poradenském centruThe 1:1 Diet by Cambridge WeightPlan obchodního partnera.

  1. Další identifikační údaje obchodního partnera důležité pro kontakt Klienta s obchodním partnerem jsou následující:

Adresa poradny obchodního partnera:

Pražákova 1008/69, 639 00 Brno

Provozní hodiny poradny obchodního partnera:

út-pá 8,00-18,00hod.

Statutární orgán obchodního partnera:

Ing.Hana Borkovcová - jednatel, Petr Borkovec - jednatel

Pověřený zaměstnanec obchodního partnera:

Ing.Hana Borkovcová

Telefonický kontakt na obchodního partnera:

603527383

E-mailová adresa obchodního partnera:

hana.borkovcova@cwp.cz

Tyto všeobecné obchodní podmínky () blíže upravují vzájemná práva a povinnosti smluvních stran, které vznikly na základě:

  1. smlouvy o poskytování výživového poradenství uzavřené mezi obchodním partnerem a Klientem (dále také jako „Smlouva o poskytování výživového poradenství“);
  2. jednotlivých kupních smluv, jejichž předmětem je samostatný prodej produktů The 1:1 Diet by Cambridge Weight Plan(dále také jako „Kupní smlouva“);
  3. jednotlivých smluv o poskytování služeb (např. měření složení těla na základě požadavku dotčené osoby (Klienta) realizovaného odborným přístrojem určeným pro analýzu těla, jehož součástí je i software pro vyhodnocení změřených údajů) (dále také jako „Smlouva o poskytování služeb“);

a jsou jejich nedílnou součástí.

  1. V případě, že v uzavřené Smlouvě o poskytování výživového poradenství a / nebo v Kupní smlouvě a / nebo ve Smlouvě o poskytování služeb byly výslovně sjednány odchylné podmínky nebo bylo výslovně sjednáno vyloučení aplikování některých ustanovení těchto VOP, má takovéto odchylné ujednání ve smlouvě přednost. V ostatních případech se na vzájemná práva a povinnosti uplatní tyto VOP a Reklamační řád.
  2. Součástí těchto VOP je i reklamační řád obchodního partnera(dále také jako „Reklamační řád“)vyhotovený v souladu s příslušnými ustanoveními zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů (dále též jako „zákon o ochraně spotřebitele“), zákona č. 89/2012 Sb.,občanského zákoníku,ve znění pozdějších předpisů(dále také jako „občanský zákoník“) a dalšími příslušnými právními předpisy. Tímto Reklamačním řádem obchodní partner informuje spotřebitele o podmínkách a způsobu reklamace, o postupech uplatňování a vyřizování reklamací, stížností a podnětů Klientů včetně informace o tom, kde lze reklamaci uplatnit a o provádění záručních oprav týkajících se zakoupených produktů.
  3. Tyto VOP včetně Reklamačního řádu a informace o možnosti alternativního řešení sporů jsou předloženy Klientovi před každým uzavřením smlouvy tak, aby měl Klient možnost se s nimi seznámit. Zároveň jsou VOP včetně Reklamačního řádu a informace o možnosti alternativního řešení sporů Klientovi zpřístupněny na vhodném a trvale viditelném místě v poradně obchodního partnera.

 

Článek II

Definice pojmů

  1. Program The 1:1 Diet by Cambridge WeightPlan nebo program The 1:1 Diet nebo The 1:1 Diet je komplexní program výživového poradenství zaměřený na změnu životního stylu poukazující na důležitost různorodé vyvážené stravy a zdravého životního stylu. Program The 1:1 Diet by Cambridge WeightPlan je založen na třech hlavních propojených pilířích (3P):
  1. poradce nebo poradce programu The 1:1 Diet by Cambridge WeightPlannebo certifikovaný poradce The 1:1 Diet je obchodní partner – fyzická osoba a/nebo pověřený zaměstnanec, kteří realizují koncept The 1:1 Diet by Cambridge WeightPlan,
  2. plán – konkrétní plán změny životního stylu klientavypracovaný poradcem programu The 1:1 Diet by Cambridge WeightPlan,
  3. produkty nebo produkty The 1:1 Diet nebo produkty The 1:1 Diet by Cambridge WeightPlan(dále též „zboží“) – potraviny distribuované společností CWP (dále také jako „potravinové produkty“) a / nebo jakékoli zboží nabízené jako doplňkové zboží, např. shakery a jiné doplňky a pomůcky v poradněobchodního partnera. Potravinové produkty, které společnost CWP distribuuje na základě výhradní distribuční licence prostřednictvím svých obchodních partnerů na území České a Slovenské republiky, mají sloužit výhradně cílům určeným programemThe1:1 Diet by Cambridge WeightPlan. Všechny potravinové produktyjsou legislativně zařazeny mezi potraviny a jsou bezpečné a přiměřeně označené.

2. Obchodní partner – poskytovatel služby a / nebo prodávající, který je podnikající fyzická osobanebo právnická osoba zapsaná v živnostenském nebo obchodním rejstříku ve smysluplatné legislativy, která uzavřelasmlouvu se společností CWP výživové poradenství s.r.o., na jejímž základě je obchodní partner oprávněn k realizaci konceptu The 1:1 Diet by Cambridge Weight Planvlastním jménem a na vlastní odpovědnost.

3.  Klient (kupující) - je fyzická osoba, která uzavřela s obchodním partnerem Smlouvu o poskytování výživového poradenství, Kupní smlouvu, jejímž předmětem je prodej produktů The 1:1 Diet by Cambridge Weight Plana / nebo Smlouvu o poskytování služeb, a zároveň při uzavírání a plnění smlouvy s obchodním partnerem nejedná v rámci předmětu své podnikatelské činnosti nebo zaměstnání.

4. Poradenské centrum programu The 1:1 Diet by Cambridge WeightPlannebo poradna je provozovna obchodního partnera, která je určena k prodeji produktů The 1:1 Diet by Cambridge Weight Plana poskytování výživového poradenství programuThe 1:1 Diet by Cambridge Weight Plan. V poradněmohou být poskytovány i jiné služby, např. služby realizované na základě Smlouvy o poskytování služeb.

5. Služba představuje jakoukoliv a každou konzultaci / výživové poradenství, které poskytuje obchodní partner Klientovi na základě Smlouvy o poskytování výživového poradenství The 1:1 Diet by Cambridge Weight Plannebo na základě Smlouvy o poskytování služeb.

6.  Výživové poradenství v rámci programu The 1:1 Diet by Cambridge Weight Planje soubor rad a doporučení zaměřených na zdravý životní styl, zařazení pestré a vyvážené stravy a začlenění pohybu do běžného života Klienta, které poskytuje obchodní partner Klientovi, na základě nezbytných zjištění týkajících se zdravotního stavu Klienta v souladu s konceptemThe 1:1 Diet by Cambridge Weight Plan.

 

Článek III

Uzavření smlouvy

  1. hlavní vlastnosti zboží nebo charakter služby v rozsahu přiměřeném zboží nebo službě;
  2. informace o způsobu použití a údržby zboží a o nebezpečí, které vyplývá z jeho nesprávného použití, jakož i o riziku souvisejícím s poskytovanou službou;
  3. obchodní jméno a sídlo / místo podnikání obchodního partnera;
  4. telefonní číslo obchodního partnera a další údaje, které jsou důležité pro kontakt Klienta s obchodním partnerem, a to zejména adresu elektronické pošty;
  5. prodejní cenu zboží a / nebo služby jakož i jiné náklady a poplatky;
  6. platební podmínky, lhůtu, do které se obchodní partner zavazuje dodat zboží nebo poskytnout službu, informaci o postupech uplatňování a vyřizování reklamací, stížností a podnětů;
  7. poučení o odpovědnosti prodávajícího za vady zboží a / nebo služby, o rozsahu, podmínkách a způsobu uplatnění práva z vadného plnění, spolu s údaji o tom, kde lze reklamaci uplatnit;
  8. informaci o existenci a podrobnostech záruky poskytované výrobcem a / nebo obchodním partnerem podle přísnějších zásad, jak stanoví obecný předpis, pokud ji výrobce nebo prodávající poskytuje, jakož i informaci o existenci a podmínkách pomoci a službách poskytovaných spotřebitelů po prodeji výrobku nebo poskytnutí služby, pokud se takováto pomoc poskytuje;
  9. informaci o délce trvání smlouvy jakož i informaci o podmínkách ukončení smlouvy;
  10. informaci o možnosti obrátit se na subjekt alternativního řešení sporů v případech stanovených zvláštním právním předpisem.
    1. Smluvní vztah mezi obchodním partnerem a Klientem vzniká na základě požadavku Klienta, a to:
      a. uzavřením Smlouvy o poskytování výživového poradenství;
      b. uzavřením Kupní smlouvy, jejímž předmětem je prodej produktů nabízených v poradněobchodního partnera;
      c. uzavřením Smlouvy o poskytování služeb.
  11. Klient bere na vědomí, že potravinové produkty jsou primárně určeny pro potřeby programu The 1:1 Diet by Cambridge Weight Plana jsou určeny k užívání za současného dodržování rad a doporučení ze strany obchodního partnera.
  12. Klient bere na vědomí, že výživové poradenství v rámci programu The 1:1 Diet by Cambridge Weight Planje poskytováno s náležitou odbornou péčí, avšak za samotnou realizaci programuThe 1:1 Diet by Cambridge Weight Plan, dodržování rad a doporučení poradce programuThe 1:1 Diet by Cambridge Weight Plan, doporučeného jídelníčku a plánu na sportovní aktivity v souladu se svým fyzickým a psychickým zdravotním stavem odpovídá výlučně Klient.
  13. Klient bere na vědomí, že poskytování výživového poradenství v rámci programu The 1:1 Diet by Cambridge Weight Plannení poskytováním zdravotní péče a v žádném případě poskytování zdravotní péče nenahrazuje.
  14. Výživové poradenství v rámci programu The 1:1 Diet by Cambridge Weight Planje ze strany obchodního partnera poskytováno Klientovi na základě Smlouvy o poskytování výživového poradenství tak, že jednotlivé konkrétní termíny poradenství si Klient a obchodní partner sjednají vždy předem, a to buď osobně v poradně obchodního partnera, nebo e-mailem, případně telefonicky.
  15. Obchodní partner se zavazuje poskytovat Klientovi výživové poradenství v rámci programu The 1:1 Diet by Cambridge Weight Plan na základě potřeb a pokynů Klienta. Obdrží-li obchodní partner od Klienta pokyn zřejmě nesprávný, upozorní ho na to a splní takový pokyn jen tehdy, když na něm Klient trvá.
  16. Klient je povinen formulovat a oznamovat své konkrétní požadavky na poskytování výživového poradenství obchodnímu partnerovi v souladu s doporučeními obchodního partnera prostřednictvím objednávek, a to ústně při osobní návštěvě v poradenském centruThe 1:1 Diet by Cambridge Weight Planobchodního partnera, telefonicky nebo e-mailem.
  17. Na základě požadavku Klienta bude sjednán termín, kdy se Klient osobně dostaví do poradenského centra The 1:1 Diet by Cambridge Weight Planobchodního partnera, kde bude Klientovi poskytnuto výživové poradenství programu The 1:1 Diet by Cambridge Weight Plana umožněn nákup produktů The 1:1 Diet by Cambridge WeightPlan.
  18. Podmínkou poskytnutí služby Klientovi je, že Klient poskytneobchodnímu partnerovi veškeré informace včetně zdravotního stavu, které jsou nezbytné pro řádné poskytování výživového poradenství v souladu s konceptemThe 1:1 Diet by Cambridge Weight Plan.
  19. Klient bere na vědomí, že všechny informace, které smluvní strany získají v rámci plnění předmětu Smlouvy o poskytování výživového poradenství, Kupní smlouvy a / nebo Smlouvy o poskytování služeb nebo v jakékoli souvislosti s nimi, a to zejména, ale nikoliv však výlučně, o:
  20. know-how společnosti CWP, resp. obchodního partnera,
  21. metodách a pracovních postupech společnosti CWP, resp. obchodního partnera,
  22. cenové politice společnosti CWP, resp. obchodního partnera,
  23. produktech, softwaru a databázích, které společnost CWP, resp. obchodní partner, vede pro své potřeby, a zároveň informace o produktech a službách vztahujících se k současným i budoucím produktům,

jsou předmětem obchodního tajemství, na které se vztahuje povinnost mlčenlivosti.

Předmětem obchodního tajemství jsou pouze konkurenčně významné, určitelné, ocenitelné a v příslušných obchodních kruzích běžně nedostupné skutečnosti.

 

Článek IV

Cena produktů a služby a platební podmínky

  1. Ceny jakýchkoliv produktů a / nebo služeb nabízených v poradně obchodního partnera jsou zřetelně uvedeny v Ceníku obchodního partnera v souladu s příslušnými právními předpisy, přičemž Klient je před uzavřením jakékoli smlouvy s obchodním partnerem CWP řádně a včas informován o ceně požadovaných produktů a / nebo služby.
  2. Cenu za poskytnuté výživové poradenství v rámci programu The 1:1 Diet by Cambridge WeightPlan, jinou službua dodání produktů je Klient povinen uhraditobchodnímu partneroviplatbou v hotovosti a / nebo platební kartou přímo v poradněobchodního partnera, a to při prodeji produktů a / nebo poskytnutí služby.

 

Článek V

Dodací podmínky

  1. Pokud se prodávající a Klient nedohodnou jinak, Klient je oprávněn koupit si produkty, které jsou aktuálně nabízeny v poradně obchodního partnera.
  2. Služba je Klientovi poskytována v termínu dle vzájemné dohody mezi Klientem a obchodním partnerem, a to podle požadavků Klienta a aktuálních provozních možností obchodního partnera.
  3. Obchodní partnerje povinen vystavit / dodat Klientovi daňový doklad s vyčíslením kupní ceny za produkty a / nebo ceny za službu při úhradě kupní ceny a / nebo ceny za službu.
  4. Zaplacením ceny a převzetím zboží přechází na Klienta vlastnické právok zakoupenému zboží. Pokud Klient svým zaviněním poškodí nebo zničí zboží před převodem vlastnického práva, odpovídá za škodu podle obecných ustanovení o odpovědnosti za škodu.

 

 

  1. REKLAMAČNÍ ŘÁD

Článek I

Odpovědnost za jakost při převzetí a záruka za jakost

  1. Práva a povinnosti smluvních stran týkající se práv Klienta z vadného plnění a odpovědnosti obchodního partnera za vady prodaného zboží a poskytnuté služby se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy, tj. zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku, a zároveň příslušnými ustanoveními zákona o ochraně spotřebitele.
  2. Obchodní partner odpovídá za vady, které má prodané zboží a / nebo poskytnutá služba při jejich převzetí nebo jejím poskytnutí Klientovi (odpovědnost za jakost při převzetí). Klient je povinen zkontrolovat dodané zboží bez zbytečného odkladu po jejich převzetí a zjistit, zda se na nich nevyskytují zjevné vady a zda je dodávka zboží kompletní. Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí Klientem, pokud obchodní partner neprokáže opak.
  3. Záruční doba poskytovaná obchodním partnerem Klientovi za jakost jím prodávaného zboží je 24 měsíců od převzetí zboží Klientem(záruka za jakost). Pokud je na prodávanémzboží, jejich obalu nebo návodu k použití vyznačena lhůta k použití, skončí záruční doba uplynutím této lhůty. 
  4. Klient je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí. V případě, že předmětem smlouvy je použité zboží, pak platí, že (i) se obchodní partner a Klient mohou v souladu s § 2168 občanského zákoníku dohodnout i na zkrácení doby pro uplatnění práv z vadného plnění, avšak nejméně na 12 měsíců od převzetí zboží a (ii) obchodní partner neodpovídá za vady odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí Klientem.
  5. U produktů nebo služby prodávaných za nižší cenu, obchodní partner dále neodpovídá za vadu, pro kterou byla ujednána nižší cena. Pokud jsou předmětem smlouvy produkty, které podléhají rychlé zkáze, obchodní partner z povahy věci neodpovídá za vady, které se vyskytnou po převzetí věci.
  6. Klient má povinnost oznámit obchodnímu partnerovi vadu bez zbytečného odkladu poté, co ji mohl při včasné prohlídce a dostatečné péči zjistit. Jedná-li se o skrytou vadu (takovou vadu, kterou nelze při řádné prohlídce zjistit), platí totéž, nebyla-li vada oznámena bez zbytečného odkladu poté, co ji Klient mohl při dostatečné péči zjistit, nejpozději však ve lhůtě dvou let po převzetí zboží.
  7. Práva z odpovědnosti za vady zboží zaniknou, nebyla-li uplatněna v uvedených lhůtách.
  8. Ustanovení čl. II, III a IV níže se v souladu s § 2117 občanského zákoníku použijí v příslušném rozsahu jak pro vady, na které se vztahuje záruka za jakost, tak pro uplatnění práva z odpovědnosti za vady při převzetí zboží (dále společně jen jako „práva z vadného plnění“).

 

Článek II

Práva Klienta z vadného plnění

1. Nemá-li zboží vlastnosti stanovené v § 2161 občanského zákoníku a zároveň se nejedná o podstatné porušení smlouvy, může Klient požadovat:

  1. bezplatné, včasné a řádné odstranění reklamované vady;
  2. výměnu zboží, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené;pokud se vada týká pouze součásti věci, může kupující požadovat jen výměnu součásti;
  3. přiměřenou slevu z ceny.

2. Není-li možné vadu odstranit nebo Klient nemůže zboží řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad, má Klient právo:

  1. odstoupit od smlouvy;
  2. požadovat výměnu zboží; nebo
  3. na přiměřenou slevu z ceny.

3.  Klient má právo na náhradu účelně vynaložených nákladů, které mu vznikly v souvislosti s uplatněním práv z vadného plnění.

4. Uvedená práva má Klient i v případě uplatnění odpovědnosti za vady poskytnuté služby.

5. Neoznámil-li Klient vadu zboží nebo služby včas, pozbývá práva z vadného plnění.

 

Článek III

Uplatnění práv z vadného plnění

  1. K uplatnění práv z vadného plnění (dále jen „reklamace“) musí dojít u obchodního partnera, který Klientovi dodal zboží nebo službu. Pokud je však v záručním listě uveden jiný podnikatel určený k opravě, který je v místě obchodního partnera nebo v místě pro Klienta bližším, uplatní Klient právo na opravu u podnikatele určeného k provedení záruční opravy. Podnikatel určený k opravě je povinen opravu provést ve lhůtě dohodnuté při prodeji věci mezi obchodním partnerem a Klientem.
  2. Reklamaci může Klient uplatnit u obchodního partnera
  1. osobně na adrese: BB TRADE s.r.o., Pražákova 1008/69, 639 00 Brno
    nebo
  2. poštou na adresu: BB TRADE s.r.o., Pražákova 1008/69, 639 00 Brno
  1. Ke každému produktu nebo službě zakoupeným u obchodního partnera je při jejich dodání Klientovi přiložen doklad o koupi zboží, který slouží zároveň jako záruční doklad (to neplatí, jde-li o zboží, na které se záruka neposkytuje).
  2. Pokud Klient uplatní reklamaci, obchodní partner nebo jím pověřený zaměstnanec je povinen poučit Klienta o jeho právech vyplývajících z uplatnění reklamace podle příslušných právních předpisů.
  3. Obchodní partner je povinen Klientovi vydat písemné potvrzení o tom, kdy Klient reklamaci uplatnil, co je jejím obsahem a jaký způsob vyřízení reklamace Klient požaduje.
  4. Obchodní partner nebo jím pověřený zaměstnanecrozhodne o oprávněnosti reklamace ihned, ve složitých případech nejpozději do 3 (tří) pracovních dnů ode dne uplatnění reklamace, v odůvodněných případech, zejména pokud se vyžaduje složité technické zhodnocení stavu zboží nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Po určení způsobu vyřízení reklamace se reklamace vyřídí ihned, v odůvodněných případech lze reklamaci vyřídit i později; vyřízení reklamace však nesmí trvat déle než 30 dnů ode dne uplatnění reklamace.Po uplynutí lhůty pro vyřízení reklamace má Klient právo od Kupní smlouvy odstoupit nebo má právo na výměnu zboží za nové zboží.

 

Článek IV

Vyřízení reklamace

1. Vyřízením reklamace se pro účely tohoto Reklamačního řádu rozumí ukončení reklamačního řízení (i)dodáním nového zboží bez vad nebo výměnou jeho součásti, (ii)předáním opraveného zboží, (iii)vrácením kupní ceny zboží,(iv)vyplacením přiměřené slevy z ceny zboží,(v) písemná výzva k převzetí plnění nebo (vi)odůvodnění jejího zamítnutí.

2. Obchodní partnervydá při uplatnění reklamace Klientovi potvrzení o uplatnění reklamace. Pokud je reklamace uplatněna prostřednictvím prostředků dálkové komunikace, obchodní partner je povinen potvrzení o uplatnění reklamace doručit ihned; pokud není možné potvrzení doručit ihned, obchodní partner ho doručí bez zbytečného odkladu, nejpozději však spolu s dokladem o vyřízení reklamace; potvrzení o uplatnění reklamace se nemusí doručovat, pokud má Klient možnost prokázat uplatnění reklamace jiným způsobem. Potvrzení o přijetí reklamace bude obsahovat mimo jiné identifikaci obchodního partnera a Klienta, co je obsahem reklamace podle Klienta, jaký způsob vyřízení reklamace požaduje, datum a místo přijetí reklamace a podpis pověřené osobyobchodního partnera.

3. O tom, že reklamace byla vyřízena a jakým způsobem, je obchodní partner povinen informovat Klienta, a to na elektronickou adresu uvedenou u reklamace nebo prostřednictvím jiných kontaktních údajů, podle kterých bude možné Klienta upozornit na vyřízení reklamace. Obchodní partner v tomto oznámení uvede lhůtu pro vyzvednutí reklamovaného zboží. Obchodní partner je povinen o vyřízení reklamace vydat písemný doklad nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace.

          

  1. INFORMACE O MOŽNOSTI MIMOSOUDNÍHO ŘEŠENÍ SPORŮ

1. Mimosoudním řešením sporu je postup podle zákona o ochraně spotřebitele, jehož cílem je dosažení smírného vyřešení sporu mezi stranami sporu.

2. Stranami sporu jsou spotřebitel (Klient), který podal návrh na zahájení mimosoudního řešení sporu, a prodávající obchodní partner, proti němuž návrh směřuje.

3. V případě, že dojde mezi obchodním partnerem a Klientem ke vzniku spotřebitelského sporu z Kupní smlouvy, Smlouvy o poskytování výživového poradenství nebo ze Smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může Klient podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát – oddělení ADR, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČO: 000 20 869, e-mail: adr@coi.cz
internetová adresa: www.coi.cz.

           

  1. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

1.  Pokud se prokáže, že některé z ustanovení těchto VOP a / nebo Reklamačního řádu je neplatné nebo neúčinné, nemá taková neplatnost nebo neúčinnost za následek neplatnost nebo neúčinnost dalších ustanovení VOP a / nebo Reklamačního řádu.Obchodní partner je povinen upravit nové ustanovení, které nejvíce odpovídá účelu, sledovanému neplatným, zdánlivým či neúčinným ustanovením.

2. Veškerá komunikace mezi obchodním partnerem a Klientem bude prováděna zejména ve formě e-mailových zpráv, prostřednictvím listovních zásilek, případně telefonicky.

3. Tyto VOP a Reklamační řád jsou platné a účinné ode dne jejich zveřejnění v poradněobchodního partnera, tj. ode dne 01.02.2021 a použijí se na smlouvy uzavřené po tomto datu.

 

V _____________, dne__.__.____

                                                                                   ___________________________

                                                                                      Obchodní partner